``A gyermek a jövőnek ígéret, számunkra kötelesség.``
+36 30 943 8953
titkar@hopeforchildren.hu

EFOP 5.2.2

Rövid sport történelem

Rövid sport történelem

Az alábbiakban rövid, lényegre törő történelmi összefoglaló következik, amely kifut napjaink sport felfogására, amelyet nap mint nap tapasztalhat az, aki valamilyen sportot űz. A testkultúra egyidős az emberiséggel. A halászó, vadászó, gyűjtögető ősember életének is része volt a futás, az ugrás, a dobás, a pontos…

XIV. Műhelymunka

XIV. Műhelymunka

Az előző műhelyfoglalkozáson a sporttal és a neveléssel, illetve ezek ötvözetével foglalkoztak a résztvevők. A nevelés során át lehet adni társadalmi értékeket, és fejleszteni lehet különböző készségeket. Nevelni lehet az aktív állampolgárságra, környezetvédelemre, és hatást gyakorolni a személyiségre. A mozgást, a sportot össze lehet kötni…

Regisztrálj az Ifjúsági Módszertani Kézikönyv – Vektor konferenciára

Regisztrálj az Ifjúsági Módszertani Kézikönyv – Vektor konferenciára

Március 30-án az online térben tartjuk meg a Vektor konferenciát, amelynek fő témái a sport és a digitalizáció. A program az EFOP-5.2.2-17-2017-00051 kódú projekt összegző eseménye. A műhelymunkákon előadást és foglalkozást tartó szakemberek mutatják be szakterületüket, a digitális világ kutatását és a digitális műveltség tudatossá…

VIII. Szakmai tanulmányút

VIII. Szakmai tanulmányút

A szakmai tanulmányút résztvevői meglátogatták a Spartacus Torna Clubot. Radics János aerobikedző vezette a tanulmányutat és a megbeszélést, aki gyerek és fiatal korosztályt is edz. János több erasmus projekten is részt vett, amelyek a sport általi neveléssel foglalkoztak, valamint külföldi tanulmányai során is találkozott ezzel…

Hogyan hat a digitalizáció a sportra?

Hogyan hat a digitalizáció a sportra?

Az elmúlt évtized számos technikai változást hozott, amelyek az élet szinte minden területére hatással van, így nyilván a sport világa – akár amatőr akár profi szinten – sem kivétel ez alól. Az ifjúságügy, és azon belül a sporttal foglalkozó egyesület munkatársai és önkéntesei közt a…

IX. Szakmai tanulmányút

IX. Szakmai tanulmányút

A tanulmányút során a Tenisz Park Sportegyesület munkásságát és módszereit ismerték meg a résztvevők. A szakmai vezető előzetes kérésére a résztvevők összeállítottak egy kérdéssort, amelyek a fiatalok sportolási szokásait és bevonásukat taglalták. A projekt szempontjából releváns kérdések a következők voltak: Hány fiatal tagja van a…

XIII. Műhelymunka

XIII. Műhelymunka

A műhelyfoglalkozás célja a sporthoz és a neveléshez köthető fogalmak tisztázása. Az eddigi foglalkozások során a gyakorlati részbe nyertek betekintést a résztvevők. A kiemelt elméleti téma a következő volt: Mi a különbség a SPORTRA, a SPORTTAL és a SPORT ÁLTALI nevelés között? A résztvevők előzetes…

Megszakítás